CUPRINS Termeni și condiții
1. Definitii si termeni
2. Informatii Generale
3. Continut
4. Informatii de Contact
5. Newslettere si alerte
6. Politica de confidentialitate
7. Politica de vanzare online
7.2. Comanda online
7.3. Documente contractuale
7.4. Transport
7.5. Garantia si calitatea produselor
7.6. Returnarea produselor
7.7. Produse/Servicii pentru care nu se asigura dreptul de retragere
8. Frauda
9. Limitare de responsabilitate
10. Forta majora si cazul fortuit
11. Litigii
12. Dispozitii finale
13. Intrebari frecvente
1. Definitii si termeni
- THE DRESSER – Societatea Comerciala The Dresser SRL, organizata in baza legii romane, avand sediul social in Bucuresti, Str. Grigore Manolescu, Nr. 10-14, Sector 1, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/13804/26.11.2014, cod unic de inregistrare fiscala RO 33845664.
- Site – domeniul thedresser.ro si subdomeniile acestuia.
- Vanzator – The Dresser sau orice viitor partener.
- Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
- Client/Membru – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre The Dresser (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre The Dresser si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
- Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).
- Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
- Serviciu – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).
- Bunuri si Servicii– orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
- Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
- Contract la distanta – reprezinta conform definitiei cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.a., contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
- Document – prezentele Termene si Conditii.
- Continut
toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
• continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de produsele si/sau serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
• informatii legate de produsele si/sau serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
• date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia. - Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative ?i de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
- Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
- Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.
- Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.
- Newsletter/ Alerta – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra produsele si serviciile si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
- Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui produs si/sau Serviciu de catre The Dresser, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
- Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut in HG nr. 1037/2010 privind deseurile de echipamente electrice si electronice.
2. Informatii Generale
2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Vanzator si acesta.
2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.
2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.thedresser.ro.
2.4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului, The Dresser sau oricarui tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document:
• 2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de Vanzator prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea Vanzatorului de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc), fara nicio garantie ulterioara din partea Vanzatorului.
• 2.5.2. The Dresser va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
• 2.5.3. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.6. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze Vanzatorul, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la Vanzator destinate acestui scop.
2.7. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Vanzator.
2.8. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de The Dresser si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Clientul va indica motivele revocarii acordului sau, urmand a stabili impreuna cu The Dresser modalitatea de solutionare a cazului. Daca in urma revocarii acordului, clientul solicita in mod expres si neechivoc anularea comenzilor aflate in derulare, The Dresser le poate anula, urmand a restitui clientului sumele achitate in termenul prevazut de lege.
2.9. Acest Site este adresat doar Clientilor persoane fizice care au cel putin 18 ani si persoanelor juridice, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre The Dresser, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania. Inscriindu-se pe site, The Dresser va considera ca persoana intruneste conditiile sus mentionate.
3. Continut
3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a The Dresser, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
3.2. Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de The Dresser, includerea oricarui continut in afara site-ului The Dresser, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al The Dresser asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al The Dresser.
3.3. Orice continut la care Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre The Dresser si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea The Dresser cu referire acel continut.
3.4. Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale Documentului.
3.5. In cazul in care The Dresser confera Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea The Dresser pentru respectivul Client, sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.6. Niciun continut transmis catre Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea The Dresser, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
4. Informatii de Contact
4.1. The Dresser publica pe site, datele de identificare si contact, actualizate spre informarea Clientilor.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Clientul permite The Dresser sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea The Dresser de a contacta Clientul.
4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate The Dresser se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau prin orice alt mod de comunicare disponibil Clientului. Astfel The Dresser, va considera ca Clientul, consimte la primirea notificarilor din partea The Dresser in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe site.
4.5. The Dresser isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).
5. Newslettere si alerte
5.1. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii), exprimandu-si acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea The Dresser, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Membru, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.
5.2. Datele preluate de la un Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre The Dresser in limitele Politicii de confidentialitate.
5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Client se poate face in orice moment:
• 5.3.1. folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta;
• 5.3.2. prin folosirea optiunilor disponibile in Contul de client, pentru modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte.
5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.
5.5. The Dresser isi rezerva dreptul de a selectiona Clientii care si-au exprimat anterior de a primi newsletter si/sau alerte catre care va trimite astfel de notificari, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Client, fara nici un angajament ulterior din partea The Dresser. In acest caz, Clientul se poate adresa prin intermediul mail-ului The Dresser pentru a primi justificarile necesare in legatura cu orice decizie si/sau actiune intreprinsa de catre The Dresser, in sensul prezentului articol.
5.6. The Dresser nu va include in newslettere si/sau alertele transmise Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al sau, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.
6. Politica de confidentialitate
6.1. The Dresser colecteaza date cu caracter personal si date cu caracter special (CNP), pe paginile Site-urilor sale, numai cu acordul voluntar al Clientului, in urmatoarele scopuri:
• validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;
• rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
• pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
• trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) si/sau prin apel telefonic;
• contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;
• scopuri statistice.
Prin crearea Contului, fiecare Client si-a exprimat consimtamantul ca The Dresser sa colecteze si sa adminstreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.
Oricare Client are dreptul de a obtine de la The Dresser, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:
a) confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta
b) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
c) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
În virtutea înregistrarii voluntare pe websit-ul The Dresser sau a accesarii (comandarii) produselor/serviciilor The Dresser, Clientul este de acord cu (isi da consimtamântul pentru) procesarea datelor cu caracter personal de catre The Dresser în propriul sistem informatic, atât manual cât si automat, în scopurile enuntate la punctul 6.1, în conformitate cu art.5 alin.1 din Legea nr. 677/2001 privind protectia si prelucrarea datelor personale. Daca Clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de catre The Dresser, acesta are dreptul de a nu utiliza website-ul si de a nu oferi companiei The Dresser date cu caracter personal.
6.2. Clientul are dreptul de a se opune in limitele prevazute de art.2.8, colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
6.3. Pentru exercitarea drepturilor conform art. 6.3, Clientul se va adresa The Dresser, prin accesarea uneia din modalitatile stipulate in cadrul art. 5.3.
6.4. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.
6.5. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale Netopia SRL prin solutia integrata Mobilpay.ro.
Netopia SRL functioneaza ca un centru de procesare a datelor si de legatura intre emitentii de carduri, comercianti acceptatori de card si clienti utilizatori de carduri.
Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.
6.6. The Dresser nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
6.7. Politica de confidentialitate The Dresser se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client exclusiv pe site. The Dresser nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.
6.8. The Dresser se obliga ca datele colectate ale Clientului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.
6.9. Exceptie de la prevederile art. 6.8 va face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.
6.10. Procesatorul/procesatorii de carduri bancare agreat(i) de catre The Dresser are(au) dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
6.11. The Dresser garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
6.12. The Dresser nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.
7. POLITICA DE VANZARE ONLINE
7.1.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client, care poseda sau isi creeaza un Cont. Pentru a i se permite accesul la seviciu, Clientul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
7.1.2. Pentru motive justificate The Dresser isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului, in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel The Dresser. Cu respectarea prevederilor art. 5.5. cu privire la notificarea Clientului despre actiunile si sau deciziile The Dresser , Clientul se poate adresa prin intermediul mail-ului The Dresser, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
7.1.3. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
7.1.4. In situatia in care The Dresser descopera neregularitati si/sau incalcari de orice fel a prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii companiei, The Dresser isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul Clientului la Continut sau Serviciu. In acest caz, Clientul se poate adresa prin intermediul mail-ului al The Dresser pentru a primi justificarile necesare in legatura cu masurile adoptate in sensul prezentului articol, si data de la care acestea au fost sau vor fi aplicate.
7.1.5. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
7.1.6. The Dresser poate publica pe Site informatii despre produsele si/sau servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care The Dresser are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
7.1.7. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul site-ului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
7.1.8. The Dresser poate limita unuia sau mai multor Clienti , capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat., in conditiile art. 7.1.
7.1.9. Toate tarifele aferente produselor si/sau serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
7.1.10. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
7.1.11. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, The Dresser va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii.
7.1.12. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru produsele si serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
7.1.13. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine produsele si/sau serviciile vandute de catre The Dresser, precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
7.1.14. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
7.1.15. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de The Dresser, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
7.1.16. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre The Dresser in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
7.1.17. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: contact@thedresser.ro.
7.1.18. Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul recomandat de catre producator pentru vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale unde nu se practica discounturi. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica.
7.1.19. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea The Dresser, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
7.1.20. Voucher-ul surpriza reprezinta un discount de 10% din valoarea urmatoarei comenzi plasata pe site-ul https://www.thedresser.ro acordat prin folosirea codului promotional primit pe mailul indicat de catre client. Pot beneficia de voucher-surpriza, clientii care s-au abonat la newsletter-ul transmis de la adresa de mail news@thedresser.ro sau prin adaugarea unui comentariu la unul dintre articolele publicate pe Blog. Voucherul-surpriza nu este transmisibil, nu se poate echivala in numerar, poate fi folosit o singura data, se poate cumula cu alte reduceri existente pe site dar nu si cu alte vouchere de orice tip, in cadrul aceleiasi comenzi, si nu poate depasi nivelul de reducere de 50% din pretul intreg al unui produs afisat pe site.
In descrierea produselor si/sau serviciilor The Dresser isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii/etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.
7.2. Comanda online
7.2.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc pozitiv pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a acestuia.
7.2.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
7.2.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca The Dresser poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
7.2.4. The Dresser poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
7.2.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
7.2.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de The Dresser, in cazul platii online;
7.2.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
7.2.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel The Dresser si/sau partenerii acestuia;
7.2.4.5. realizarea a mai mult de doua incercari de livrare consecutive, esuate.
7.2.4.6. in conformitate cu dispozitiile art.1665 alin. (2) Cod Civil, vanzarea este anulabila cand pretul este intr-atat de disproportionat fata de valoarea bunului incat este evident ca partile nu au dorit sa consimta la o vanzare. De asemenea in sustinerea faptului ca pretul extrem de redus (pret derizoriu) este rezultatul unei erori, vor putea fi invocate prevederile OG nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, care nu permit vanzarea in pierdere, in sensul vanzarii la un pret egal sau inferior costului de achizitie.
7.2.5. In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, The Dresser va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Client asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
7.2.6. Clientul are dreptul de a anula sau modifica continutul unei comenzi achitate prin oricare dintre modalitatile de plata prevazute, in termen de maxim 24 de ore de la plasarea acesteia. In acest sens, Clientul va transmite echipei The Dresser solicitarea de anulare sau modificare a comenzii, printr-un e-mail la adresa electronica: contact@thedresser.ro.
7.2.7. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsele (se va lua data cea mai recenta).
7.2.8. In cazul in care Clientul si-a modificat Comanda conform art 7.2.6, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/serviciilor comandate initial, The Dresser va returna in contul Clientului suma reprezenatand diferenta dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 48 de ore de la data la care The Dresser a luat la cunostinta acest fapt.
7.2.9. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea The Dresser, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
7.2.10. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
7.2.11. In cazul in care un produs si/sau serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea produsului si/sau serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
7.3. Documente contractuale
7.3.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
7.3.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail).
7.3.3. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
7.3.4. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis (acolo unde este cazul) de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru produsele achizitionate.
7.3.5. The Dresser va include in coletul expediat catre Client, functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.
7.3.6. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea The Dresser, devine Contract onorat.
7.3.7. Proprietatea asupra produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
7.4. Transport
7.4.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului The Dresser, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii The Dresser. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor The Dresser, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii The Dresser. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii The Dresser prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
7.4.2. Livrarile se vor efectua, in termenele prevazute de catre compania de curierat rapid cu care The Dresser a inchiat un contract de colaborare. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului, The Dresser va informa Clientul prin E-mail, cu aplicarea prevederilor art. 7.5.3, caz in care, Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 14 zile calendaristice de la data renuntarii.
7.4.3. Vanzatorul va efectua livrarea produselor si serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
7.5. Garantia si calitatea produselor
7.5.1. Fiecare produs comercializat de The Dresser beneficiaza de un termen de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului, reprezentat de factura de achizitie, prin care se vor acorda toate drepturile garantate de lege (Legea 449/2003, O.G. 21/1992, republicata). Va rugam sa pastrati factura care însoteste livrarea pentru cazul reclamatiilor ulterioare. Detalii clare despre trasaturile caracteristice fiecarui produs sunt furnizate în pagina de prezentare a acestuia.
In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului in limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia.
7.5.2. In cazul in care The Dresser nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care The Dresser ia la cunostinta despre acest caz. In cazul in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele achitate vor fi rambursate de catre The Dresser in termen de maximum 14 (patrusprezece) zile calendaristice, conform art. 11 alin. 2 din Legea 130/2000 privind executarea contractelor la distanta.
7.5.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 7.4.2, The Dresser va informa Clientul prin E-mail si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre The Dresser a unui raspuns din partea Clientului in termenul precizat, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, The Dresser va inapoia sumele platite conform art. 7.5.2.
Orice masura reparatorie nu poate depasi 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunostinta The Dresser lipsa de conformitate a produsului. Deteriorarile produselor, cum ar fi, de exemplu: zgarieturile, petele, rupturile care nu au fost aduse la cunostinta The Dresser in momentul receptionarii produsului de catre consumator, in vederea acordarii garantiei, nu sunt acoperite de garantie. Interventiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instructiunilor de intretinere si curatare, precum si utilizarea acestuia in alte conditii decat cele pentru care a fost conceput conduce la anularea garantiei.
IMPORTANT:
Compozitia, instructiunile de îngrijire si pictogramele ce contin instructiuni de curatare si întretinere pentru produsul dumneavoastra se gasesc pe eticheta din interior, sau pe eticheta din carton atasata acestora, fie in descrierea produselor din pagina dedicata, pe www.thedresser.ro. Acestea sunt instructiuni specifice pentru produsul dumneavoastra si este obligatoriu sa le consultati si sa le respectati, pentru acordarea garantiei. Va rugam sa consultati specificatia pictogramelor pentru a identifica modalitatile de intretinere/ curatare specific fiecarui tip de produs.
The Dresser nu poate fi facut raspunzator in niciun fel, si garantia nu este aplicabila, in cazul aparitiei unor defecte determinate din diverse cauze, cum ar fi:
-
repararii sau modificarii facute de persoane neautorizate;
-
procesului de curatare/ spalare/ intretinere care nu respecta instructiunile specifice fiecarui produs, indicate conform celor de mai sus;
-
decolorarii ca urmare a expunerii la soare sau alte surse puternice de caldura;
-
depozitarii sau utilizarii produselor in conditii de umiditate;
-
utilizarii in conditii improprii, incorecte, de catre consumator, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat;
-
uzurii normale a produsului.
Instructiuni de utilizare si întretinere pentru îmbracaminte:
Îmbracamintea trebuie spalata sau curatata conform instructiunilor de pe eticheta din interior. In vederea spalarii produsului se vor utiliza numai detergenti care respecta normele de calitate impuse de legislatia EU privind siguranta utilizarii acestor produse. Nu folosi pentru spalarea sau curatarea articolelor produse de curatat industriale, acestea putand deteriora ireversibil calitatea materialului. Va rugam respectati recomandarile de pe eticheta referitoare la temperatura. Nu uscati produsul prin asezarea acestuia direct pe surse de caldura (radiatoare electrice, sobe etc.). Feriti produsul de obiecte care ar putea provoca rupturi, scamosare, zgarieturi, arsuri, perforatii sau orice alte actiuni fizice ce îi pot cauza daune. The Dresser nu-si asuma raspunderea pentru daune provocate de terti precum societati care ofera servicii de curatare profesionala.
Instructiuni de utilizare si intretinere pentru accesorii si imbracaminte din piele:
Imbracamintea din piele poate fi curatata cu o carpa moale, umeda, fara a folosi detergenti, inalbitori sau orice alte substante chimice. Nu spalati aceste produse in masina de spalat. Daca articolul se uda, stergeti-l cu o carpa moale si lasati-l sa se usuce la temperatura camerei, fara a intra in contact direct cu surse de caldura (radiatoare electrice, uscatoare etc.). Feriti produsul din piele de obiecte care pot provoca zgarieturi, arsuri, perforari sau orice actiuni fizice care il pot deteriora.
Instructiuni de utilizare si întretinere pentru genti si posete:
Posetele comercializate de compania noastra sunt fabricate si considerate accesorii de moda si nu au menirea de a fi folosite ca genti pentru bagaj. Greutatea maxima admisa pentru posete este de 1 kg si pentru genti de 3 kg. Umplerea excesiva a gentilor si plicurilor si depasirea greutatii maxime admise duce la deterioarea acestora si,implicit la pierderea garantiei. Pentru o utilizare prelungita în cele mai bune conditii, urmati instructiunile de întretinere continute de eticheta din interiorul produsului. Garantia se va acorda dupa evaluarea daunei/defectelor. În acest scop, este necesara returnarea produsului conform documentului Termeni si conditii, împreuna cu factura emisa pentru acesta.
ATENTIE!
Nu îndepartati etichetele de pe produs! Absenta acestora duce la invalidarea garantiei. Denumirea, modelul, codul de produs, data cumpararii, pretul si adresa se regasesc pe factura care le însoteste. Factura în original trebuie returnata împreuna cu produsul pentru solutionarea reclamatiilor.
SIMBOLURI CU INSTRUCTIUNI DE ÎNTRETINERE ARTICOLE DE ÎMBRACAMINTE
7.6. Returnarea produselor
7.6.1. Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
– 7.6.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;
– 7.6.1.2. Produsele au fost livrate / facturat gresit;
– 7.6.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
– 7.6.1.4 Produsele au marimi eronat comandate de catre Client;
– 7.6.1.5. “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
7.6.2. Clientul se obliga sa notifice The Dresser, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
7.6.3. Clientului care a notificat The Dresser conform art 7.6.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, The Dresser considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
7.6.4. Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
7.6.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.6.1.4.
7.6.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.6.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art 7.6.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
7.6.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.6.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
7.6.4.4. Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) The Dresser isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie si/sau produse cosmetice. Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Pantofii trebuie sa nu fie folositi si sa fie returnati în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului. Ochelarii de soare trebuie sa fie intacti la returnare.
7.6.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
7.6.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 7.6.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
7.6.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.6.1.3, iar The Dresser nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.6.5.
7.6.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
7.6.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.6.1.1; 7.6.1.2; 7.6.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.6.1., situatie in care The Dresser va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7 cheltuielile de returnare sunt in sarcina The Dresser.
7.7. Produse/Servicii pentru care nu se asigura dreptul de retragere
7.7. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
7.7.1. contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca îsi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
7.7.2. furnizarea de produse si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
7.7.3. furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
7.7.4. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
7.7.5. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
7.7.6. furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
7.7.7. furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
7.7.8. furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca îsi va pierde dreptul la retragere.
8. Frauda
8.1. The Dresser nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS, etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
8.2. Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert, a datelor sale confidentiale.
8.3. The Dresser declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele The Dresser.
8.4. Clientul va informa The Dresser asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
8.5. The Dresser nu promoveaza SPAM-ul. Orice Client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail, cu indeplinirea conditiilor mentionate la art. 5.3. din prezentul Document.
8.6. Comunicarile realizate de catre The Dresser prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
8.7. Urmatoarele scopuri, odata atinse, vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutului si/sau al The Dresser, aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
• 8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
• 8.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Site-ului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre The Dresser catre Client.
• 8.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul
• 8.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre The Dresser catre Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
9. Limitare de responsabilitate
9.1. The Dresser nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
9.2. In cazul in care un Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre The Dresser violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii The Dresser, conform detaliilor de contact, astfel incat The Dresser sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
9.3. The Dresser nu garanteaza Clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al The Dresser.
9.4. The Dresser nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
9.5. The Dresser este exonerata de orice vina in cazul utilizarii site-urilor si/sau al continutului transmis catre Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siterilor, e-mail-ului The Dresser, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
9.6. The Dresser nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
• 9.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului;
• 9.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
• 9.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.
9.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre Client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul site-ului.
9.8. Materialele de promovare (incluzand dar nelimitandu-se la banner-ele de campanie), utilizate pentru prezentarea unor aticole pe site si/sau pe pagina de Facebook a companiei, au caracter exclusiv de promovare a brandurilor, fara ca utilizarea bannere-lor a fi interpretata ca fiind o obligatie asumata de The Dresser de a detine efectiv in stoc pentru scopuri de comert, produsele ce apar sau pot sa apara in cadrul acestora. Astfel, numai produsele prezentate pe site, avand indicate pretul de vanzare si caracteristicile acestora servesc scopurilor comerciale ale companiei (sunt disponibile pentru vanzare).
10. Forta majora si cazul fortuit
10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.
11. Litigii
11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc site-urilor si/sau al oricarui continut trimis de catre The Dresser Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile „Termeni si conditii”.
11.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Client si The Dresser se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.
11.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Client si The Dresser sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta din Municipiul Bucuresti, in conformitate cu legile romane in vigoare sau prin intermediul platformei online de solutionare a litigiilor (SOL) rezultate din tranzactionarea online.
11.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
11.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
12. Dispozitii finale
12.1. The Dresser isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Clientului.
12.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, The Dresser nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
12.3. The Dresser isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
13. Intrebari frecvente
13.1. Inscrierea de Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile unui produs sau serviciu.
13.2. In momentul inregistrarii unui anumit Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
13.3. Fiecare Utilizator/Client, in momentul inscrierii de Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
– sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
– sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: cardigan, gloss, jeansi);
– sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client;
– sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
– sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
– sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact,informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume, etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
– sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
– sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
– sa nu utilizeze Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.
13.4. Cand un Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
13.5. In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului de a inscrie Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor”.
13.6. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu The Dresser, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 0730 737 737, de luni pana vineri, intre orele 9.00-17.00, sau prin email la contact@thedresser.ro