7.5. Garantia si calitatea produselor
7.5.1. Fiecare produs comercializat de The Dresser beneficiaza de un termen de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului, reprezentat de factura de achizitie, prin care se vor acorda toate drepturile garantate de lege (Legea 449/2003, O.G. 21/1992, republicata). Va rugam sa pastrati factura care însoteste livrarea pentru cazul reclamatiilor ulterioare. Detalii clare despre trasaturile caracteristice fiecarui produs sunt furnizate în pagina de prezentare a acestuia.
In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului in limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia.
7.5.2. In cazul in care The Dresser nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care The Dresser ia la cunostinta despre acest caz. In cazul in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele achitate vor fi rambursate de catre The Dresser in termen de maximum 14 (patrusprezece) zile calendaristice, conform art. 11 alin. 2 din Legea 130/2000 privind executarea contractelor la distanta.
7.5.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 7.4.2, The Dresser va informa Clientul prin E-mail si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre The Dresser a unui raspuns din partea Clientului in termenul precizat, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, The Dresser va inapoia sumele platite conform art. 7.5.2.
Orice masura reparatorie nu poate depasi 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunostinta The Dresser lipsa de conformitate a produsului. Deteriorarile produselor, cum ar fi, de exemplu: zgarieturile, petele, rupturile care nu au fost aduse la cunostinta The Dresser in momentul receptionarii produsului de catre consumator, in vederea acordarii garantiei, nu sunt acoperite de garantie. Interventiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instructiunilor de intretinere si curatare, precum si utilizarea acestuia in alte conditii decat cele pentru care a fost conceput conduce la anularea garantiei.
IMPORTANT:
Compozitia, instructiunile de îngrijire si pictogramele ce contin instructiuni de curatare si întretinere pentru produsul dumneavoastra se gasesc pe eticheta din interior, sau pe eticheta din carton atasata acestora, fie in descrierea produselor din pagina dedicata, pe www.thedresser.ro. Acestea sunt instructiuni specifice pentru produsul dumneavoastra si este obligatoriu sa le consultati si sa le respectati, pentru acordarea garantiei. Va rugam sa consultati specificatia pictogramelor pentru a identifica modalitatile de intretinere/ curatare specific fiecarui tip de produs.
The Dresser nu poate fi facut raspunzator in niciun fel, si garantia nu este aplicabila, in cazul aparitiei unor defecte determinate din diverse cauze, cum ar fi:
-
repararii sau modificarii facute de persoane neautorizate;
-
procesului de curatare/ spalare/ intretinere care nu respecta instructiunile specifice fiecarui produs, indicate conform celor de mai sus;
-
decolorarii ca urmare a expunerii la soare sau alte surse puternice de caldura;
-
depozitarii sau utilizarii produselor in conditii de umiditate;
-
utilizarii in conditii improprii, incorecte, de catre consumator, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat;
-
uzurii normale a produsului.
Instructiuni de utilizare si întretinere pentru îmbracaminte:
Îmbracamintea trebuie spalata sau curatata conform instructiunilor de pe eticheta din interior. In vederea spalarii produsului se vor utiliza numai detergenti care respecta normele de calitate impuse de legislatia EU privind siguranta utilizarii acestor produse. Nu folosi pentru spalarea sau curatarea articolelor produse de curatat industriale, acestea putand deteriora ireversibil calitatea materialului. Va rugam respectati recomandarile de pe eticheta referitoare la temperatura. Nu uscati produsul prin asezarea acestuia direct pe surse de caldura (radiatoare electrice, sobe etc.). Feriti produsul de obiecte care ar putea provoca rupturi, scamosare, zgarieturi, arsuri, perforatii sau orice alte actiuni fizice ce îi pot cauza daune. The Dresser nu-si asuma raspunderea pentru daune provocate de terti precum societati care ofera servicii de curatare profesionala.
Instructiuni de utilizare si intretinere pentru accesorii si imbracaminte din piele:
Imbracamintea din piele poate fi curatata cu o carpa moale, umeda, fara a folosi detergenti, inalbitori sau orice alte substante chimice. Nu spalati aceste produse in masina de spalat. Daca articolul se uda, stergeti-l cu o carpa moale si lasati-l sa se usuce la temperatura camerei, fara a intra in contact direct cu surse de caldura (radiatoare electrice, uscatoare etc.). Feriti produsul din piele de obiecte care pot provoca zgarieturi, arsuri, perforari sau orice actiuni fizice care il pot deteriora.
Instructiuni de utilizare si întretinere pentru genti si posete:
Posetele comercializate de compania noastra sunt fabricate si considerate accesorii de moda si nu au menirea de a fi folosite ca genti pentru bagaj. Greutatea maxima admisa pentru posete este de 1 kg si pentru genti de 3 kg. Umplerea excesiva a gentilor si plicurilor si depasirea greutatii maxime admise duce la deterioarea acestora si,implicit la pierderea garantiei. Pentru o utilizare prelungita în cele mai bune conditii, urmati instructiunile de întretinere continute de eticheta din interiorul produsului. Garantia se va acorda dupa evaluarea daunei/defectelor. În acest scop, este necesara returnarea produsului conform documentului Termeni si conditii, împreuna cu factura emisa pentru acesta.
ATENTIE!
Nu îndepartati etichetele de pe produs! Absenta acestora duce la invalidarea garantiei. Denumirea, modelul, codul de produs, data cumpararii, pretul si adresa se regasesc pe factura care le însoteste. Factura în original trebuie returnata împreuna cu produsul pentru solutionarea reclamatiilor.
SIMBOLURI CU INSTRUCTIUNI DE ÎNTRETINERE ARTICOLE DE ÎMBRACAMINTE